PODRŠKA

PODRŠKA


PODRŠKA

SYSTEM MAINTENCE

NETCARE

Veliki broj klijenata danas koristi opremu koja je od strane proizvođača proglašena za end-of-life (EoL) ) i za tu opremu ne dobija dodatnu garanciju i tehničku podršku. Pored toga, dešava se i da je ovaj tip usluge kod samog proizvođača vrlo skup, a ponekad se nemože ni realizovati jer nisu svi delovi sveta jednako pokriveni ovim servisom.

Network Manager svojim klijentima pruža mogućnost da NET.Care uslugom produže garanciju i obezbede brzu zamenu opreme, bez obzira da li je oprema EoL ili ne, a naš tim sertifikovanih inženjera spreman je da pruži tehničku podršku prema modelu:

NET.CARE NBD

ZAMJENA UREĐAJA
Garantovana next-business-day isporuka

LOKACIJA UREĐAJA
Network Manager distributivni centar
(EU/Hong Kong)

DOSTUPNOST TEHNIČKE PODRŠKE
8 sati, 5 radnih dana
(ponedeljak – petak, 08:00 – 16:00)

NET.CARE 4H

ZAMJENA UREĐAJA
Garantovana isporuka u roku od 4 sata

LOKACIJA UREĐAJA
Network Manager magacin
(ocarinjen uredjaj)

DOSTUPNOST TEHNIČKE PODRŠKE
24 sata, 7 radnih dana

NET.CARE SP

ZAMJENA UREĐAJA
Rezervni uredjaj je kod Vas i dostupan odmah

LOKACIJA UREĐAJA
Lokacija korisnika NetCare usluge

DOSTUPNOST TEHNIČKE PODRŠKE
24 sata, 7 radnih dana

REFABRIKOVANA OPREMA


refurbished

Termin refabrikacija se odnosi na proces obnavljanja korišćenih (polovnih) uređaja, čime se oni dovode u tehničko i vizuelno stanje koje je veoma blizu stanja novih uređaja. Time se postiže značajna ušteda novčanih i prirodnih resursa jer se postojećim uređajima značajno produžava radni vek. Ovo je značajno jer se radi o elektronskim uređajima koji su veoma skupi i sa ekonomske strane, ušteda za korisnike ove opreme je ogromna, a sa druge strane se značajno štede prirodni resursi  od elektronskog otpada. Upravo zbog ove karakteristike se ova privredna grana u svetu i zove „Green IT“.  

warr2

Proces refabrikacije se odvija u nekoliko faza. Po prijemu uređaja obavlja se tehnički pregled kojim se konstatuje stanje uređaja i koje su radnje potrebne da bi se uređaj doveo u stanje blisko novom uređaju. Nakon svih popravki, vrše se vraćanje uređaja na fabrička podešavanja, dok originalni softver  (operativni sistem) koji je vlasništvo proizvođača ostaje nepromenjen.. Po završetku ovog procesa, uređaj se ponovo vraća u fazu testiranja i nakon uspešno završenog testiranja, uređaj je spreman za korišćenje.  Za sve uređaje koji su prošli proces refabrikacije se dobija garancija od 2 godine.