PODRŠKA
PODRŠKA
NETCARE
Veliki broj klijenata danas koristi opremu koja je od strane proizvođača proglašena za end-of-life (EoL) ) i za tu opremu ne dobija dodatnu garanciju i tehničku podršku. Pored toga, dešava se i da je ovaj tip usluge kod samog proizvođača vrlo skup, a ponekad se nemože ni realizovati jer nisu svi delovi sveta jednako pokriveni ovim servisom.
Network Manager svojim klijentima pruža mogućnost da NET.Care uslugom produže garanciju i obezbede brzu zamenu opreme, bez obzira da li je oprema EoL ili ne, a naš tim sertifikovanih inženjera spreman je da pruži tehničku podršku prema modelu:
NET.CARE NBD
ZAMJENA UREĐAJA
Garantovana next-business-day isporuka
LOKACIJA UREĐAJA
Network Manager distributivni centar
(EU/Hong Kong)
DOSTUPNOST TEHNIČKE PODRŠKE
8 sati, 5 radnih dana
(ponedeljak – petak, 08:00 – 16:00)
NET.CARE 4H
ZAMJENA UREĐAJA
Garantovana isporuka u roku od 4 sata
LOKACIJA UREĐAJA
Network Manager magacin
(ocarinjen uredjaj)
DOSTUPNOST TEHNIČKE PODRŠKE
24 sata, 7 radnih dana
NET.CARE SP
ZAMJENA UREĐAJA
Rezervni uredjaj je kod Vas i dostupan odmah
LOKACIJA UREĐAJA
Lokacija korisnika NetCare usluge
DOSTUPNOST TEHNIČKE PODRŠKE
24 sata, 7 radnih dana
REFABRIKOVANA OPREMA
Termin refabrikacija se odnosi na proces obnavljanja korišćenih (polovnih) uređaja, čime se oni dovode u tehničko i vizuelno stanje koje je veoma blizu stanja novih uređaja. Time se postiže značajna ušteda novčanih i prirodnih resursa jer se postojećim uređajima značajno produžava radni vek. Ovo je značajno jer se radi o elektronskim uređajima koji su veoma skupi i sa ekonomske strane, ušteda za korisnike ove opreme je ogromna, a sa druge strane se značajno štede prirodni resursi od elektronskog otpada. Upravo zbog ove karakteristike se ova privredna grana u svetu i zove „Green IT“.
Proces refabrikacije se odvija u nekoliko faza. Po prijemu uređaja obavlja se tehnički pregled kojim se konstatuje stanje uređaja i koje su radnje potrebne da bi se uređaj doveo u stanje blisko novom uređaju. Nakon svih popravki, vrše se vraćanje uređaja na fabrička podešavanja, dok originalni softver (operativni sistem) koji je vlasništvo proizvođača ostaje nepromenjen.. Po završetku ovog procesa, uređaj se ponovo vraća u fazu testiranja i nakon uspešno završenog testiranja, uređaj je spreman za korišćenje. Za sve uređaje koji su prošli proces refabrikacije se dobija garancija od 2 godine.